Knapps

Har då spenderat 2 dagar på Knapps skor nu,
har faktiskt varit rätt så kul!
Fast jag känner mig lite borta än vad det gäller att hitta skor på lagret,
men det kommer väl så småningom.

För övrigt så är jag sååå less på denna kyla och vinter...
Det som var sån vårkänsla hela helgen.
Jag vill ha sommar NU!

Min värsta plats är väntrummet på tågstationen.
Det är så förbannat tyst där jämt, även hur mkt folk det än är.
Känns som om man inte får utge ett knyst.
Kan absolut inte äta ngt där.
Hatar när folk hör på när jag äter.
Tänker att dom tänker att jag smaskar o låter,
bara för att jag kan störa mig på det.

Men jag älskar dock att åka tåg hem.
Så bekvämt!

Tog en Varm och efterlängtad dusch när jag kom hem ,
som jag nästan inte kunde slita mig ifrån.
Men fick så lov om jag skulle hinna med nån kväll överhuvudtaget.
Packade saker för imorron.
Tog på mig dom varmaste och mysigaste kläder jag äger.
Pudrade näsan.
Fixade frillan.

Och for upp på Gnarp.

Kommentera inlägget här :