ingen rast, ingen ro...

Ja nu är den här helgen slut och jag har jobbat och sovit.
Men det har varit jäkla kul måste jag säga ändå.
Gubbarna (männen) i restaurangen är så jäkla rolig
och har en sån snuskhumor... haha!

Lördan var roligast.
Jobbade 12-02.
Med Mia hela dan. =D Det var KUL!
Gnarpsskolan hade sin personalfest.
Pubafton var oxå jäkligt rolig förutom att jag blev lite trötter på slutet.

-Hur gammal är du då?
Jag -20. 87:a.
-Jaha, vad gick du för linje då?
Jag -Media.
-jaha!


5 min senare; 
-Men hur gammal är du då?
Jag -20. 87:a.
-Jaha, vad gick du för linje då?
Jag -Media.
-jaha!


5 min senare;
-Hur gammal är du då?
Jag -20. 87:a.
-Jaha, vad gick du för linje då?
Jag -Media.
-jaha!

Höjdpunkten på kvällen var nog (inte) när mamma & anci
stog och dansade (hoppade) runt på dansgolvet till Murphys Law.
(irlänsk folkmusik.)

Slutade med att jag fick med mig 4 fyllesvin i bilen hem oxå.
Min bil som har så stort baksäte. haha.
En del höll nästan inte på att ta sig ut.
-Släpp mig då.

Fan om det fortsätter såhär i sommar blir det;
05.30 du far och jobbar.
12.00/13.00 jag far och jobbar.
ca 22.00 du lägger dig.
ca 22.00-22.30 (01.30-02.00) jag kommer hem
.
KUL!  No see!

Kommentarer :

#1: Mia

Jaa, det var skit kul att jobba tillsammans =)

skriven

Kommentera inlägget här :