Frestelser


-Vem behöver träna när man kan sluta äta?

Jag har kommit på mig själv flera ggr att jag inte
ätit nåt på hela dan... och då kan klockan vara 15-16
och jag usually gets up 9.00.
Ibland är jag inte ens hungrig. Konstigt.
Och oftast så blir det inte mer än middag när Andreas
kommer hem... kanske nån macka men sen är det
inget mer... Fan då jag bodde hem var jag hungrig jämt!

-Hur kan man glömma bort att äta?

Idag har jag hittills druckit en Toblerone-cappuccino
och ätit en american muffin.
Är iof. lite hungrig nu, ska nog ta mig en hårdmacka
med kaviar snart.

Sen äter jag inte alls mycket godis nu heller.
Kan gå hela veckor utan att jag ätit nåt sött och
är inte sugen heller, eller jag tänker inte ens att
jag är sugen på nåt heller. Kan t.o.m. gå helger
utan fett och socker. Jag blir väl tillfreds av annat
mont ja tro...

Detta resulterar i att när jag väl är (vrål)hungrig så
får jag inte i mig lika mkt som förut, eftersom magsäcken
krymper (?) när man äter mindre och mer sällan...

Kommentarer :

#1: maggie

nej men gå in på design där du har valt stilmall, sen så väljer du "redigera stilmall" och då kommer det fram en sida där det står en massa koder o sånt. I den rutan med alla koder så ser du att de har länkat till nån webbadress, där sätter du istället in länken till där du har sparat din bakgrund. (spara bakgrunden som du vill ha i din bloggs arkiv och länka dit). Sen lite längre ner har dom länkat till en till webbadress och det är bilderna som är där uppe... det låter krångligt men det va inte så svårt när man kom på det :)

skriven

Kommentera inlägget här :