Nytt & Fräscht!


  •  Min Blogg
  • Lägenheten
  • Sängen
  • Kläderna
  • Mitt hår
  • Min kropp


Allt är nu nytt & fräscht!
Eftersom jag precis har städat hela lägenheten,
(t.o.m. skurat) bytt sängkläder, tvättat och ska nu
snart hoppa in i duschen och tvätta av allt smuts
från mig... Vilket är väldigt nödvändigt eftersom
sist jag tvättade håret var i fredas. -
Jo du har rätt det är nästan en vecka sen.
Förvånansvärt ärinte håret så fettigt som man
skulle kunna tro...
Nepp det har hållt sig bra, probably becuse of
the
SJP-style och all hårspray!
Men jag är bara less på det nu.

Även min blogg har fått en makeover!

Consider everything done!

Kommentarer :

#1: maggie

jaa jag klistrade ihop dom i photoshop.. nej jag tror man måste ha en bild som är exakt rätt storlek.. jag har inte kunnat fixat det iaf.. visst har du permanentat håret förresten? fint iaf :)

skriven

Kommentera inlägget här :