Sol, Sol, Sol, Sol JÄTTESKÖNA SOL!

Har precis varit och stekt mitt bleka arsle på
ICA's alldeles egna bahamas!
Lovely!
Satan vad jag längtar till Sommar & Sol!
Bara ligga på stranden en hel dag, kanske
ta ett dopp i det blå lite då o då...
Om temperaturen tillåter då förstås!
Sen skulle jag gärna vilja testa vattenskoter oxå,
får smöra in mig lite hos Eddie & Crulle.
Eller hoppas på att Andreas köper en =)

image137

Letar bikinis för fullt oxå!
Men dom enda som jag fastnat för
(som inte kostar 800:- eller mer) är
dessa två, kan dock inte bestämma mig för
vilken I love the most!?!?

image138 image140

1 eller 2 ??

Kommentarer :

#1: Nathalie

nr. 1. vart har du hittat dom? Jag letar också men hittar ingenting!?

skriven
#2: Therese

nelly.se
aa det lutar nästan åt den.
(fast jag gillade trosorna på nr.2.)

skriven
#3: Nathalie

Näe, trosorna på nr. 1 var ju snyggast! Det var därför jag tyckte den, överdelarna är lika snygga.

skriven
#4: Mia

Jag tycker nr.2 :)

skriven

Kommentera inlägget här :