Vintern knackar på dörren...

I onsdags när jag slutade jobba (20.00)
fick jag skrapa rutorna för första gången i år.
Hade ingen isskrapa men hittade ett cd-fodral
som tur var. Det var ganska roligt när man gick
ut från Birsta City var det knäpp-tyst på parkeringen
osså hörde man *skrap* *skrap* från alla håll och kanter...

  

Inatt har det snöat ser jag... bara det inte blir snöoväder.
Kallt! Brrrr....
Och min cd-spelare i bilen tycker inte om kyla tror jag.
Varje gång bilen har stått så den blivit kall står det
Error 2 på displayen (2??) Men när bilen har värmt upp sig
och man tagit ur cd-skivan några gånger och värmt den
så funkar det. Det tar inte så lång tid för bilen att bli varm
faktiskt! Bra! Jag är ju van att åka frysbilen (pontiacen) annars så
jag är väl nöjd med vad som helst som är bättre.
Alltså om jag skulle åka upp på Gnarp med den från S-fjärn
kunde den börja bli varm när man var nästan framme. Usch!
Glad att jag slipper det åbäket...

Kommentarer :

#1: Nathalie

Det är ju snöoväder idag. Snöar och blåser som bara den. Och det skulle bli värre under dan :/

skriven

Kommentera inlägget här :