Gör mig frisk!

Ja jag blev hemma idag. Usch jag mår inte alls bra :( Förkylningen blev
bara värre och värre igår... Det känns som jag har feber! Usch jag är
så svag i hela kroppen. Jag vet inte vad jag ska göra heller, har nyss kollat
på film; Death Proof. Men man kan inte ligga för länge och för mkt heller
då mår man bara ännu sämre. Och jag kan inte vara uppe och dona för
då blir jag svimfärdig.



Jag är ledig imorrn oxå så jag hoppas verkligen jag blir lite bättre på dom
här två dagarna så jag kan jobba på ons. Det är jobbigt att ha ett jobb där
man inte har tid att vara sjuk. Man kan lixom inte vara hemma hur länge
som helst och sen ta igen det man missat, för det måste ju vara nån där
jämt, annars funkar det inte... så jag hoppas verkligen att jag frisknar
på mig nu...

Har ni några dunderkurer till förkylningar?

Skulle vilja ha ngt att äta från affären oxå men jag orkar knappast åka dit,
kan inte nån snäll människa pyssla om mig idag? :) Mamma? Nathalie? Haha!

Kommentarer :

#1: Nathalie

haha, jag ska på affär sedan när jag åker upp =) Ska jag köpa med nått då eller? :P Du får skicka ett sms eller nå isf.

Men jag vet inte när det blir. Fast snart iaf. orkar inte kasta in nå mer ved!! :P

skriven
#2: kulturella

jag skulle kunna men jag kan inte ,är sjuk

skriven
#3: Sara

Ingefärsthé med honung är så gott när man är förkyld!

Linus tips, som han kör med varje gång, är vitlök i massor.

skriven
#4: Therese

Kulturella: Jasså du oxå!?

Sara: Ja the med honung har jag druckit lite av, har aldrig provat ingefära så får kanske göra det! :) Ja vitlök är ju alltid bra men jag vet inte vad jag ska göra det med, tkr inte det är så gott att äta bara vitlök...

skriven
#5: Madde

nä jag anade att det inte var du:)

skriven
#6: Madde

nä jag anade att det inte var du:)

skriven

Kommentera inlägget här :