Design a'la Therese

Jag köpte ju en ny mobil härom dagen... som man kunde byta skal på.
Kanske inget nytt för mobil-världen (hade ju olika skal till mina gamla nokia
mobiler: 3210, 3310)
Men det nyaste nu är väl att man kan designa ett eget
skal. Så det har jag gjort! :)

Ville ha min blogg-bakgrund som skal och det blev hur bra som helst tkr jag! :)
Love it
och den är så jag! :) Det kostade 145:- Inte allt för dyrt faktiskt. Jag är
en sån som inte behöver en värsting telefon, bara det går att ringa och sms:a
på den är jag nöjd, men dom ska ha ngt litet extra! Så som ett eget skal eller
roliga bakgrunder som på min gamla. :)

Ja just det, det finns även ett litet Guitar Hero spel på den här mobilen! :)
Roligt, haha! Sen tkr jag Snake ska finnas på ALLA mobiler, det är ju en
klassiker! :)

Kommentarer :

#1: Simone

Jaha, finns det? Min laddar fortfarande, haha ;D

skriven
#2: Thilda

Jag undrar vilken sida du gjorde det där på? :)

skriven
#3: Nathalie

Vilka kommer till er i morron då? och vilken tid ?

skriven
#4: Therese

Simone: haha japp ;)

Thilda: www.sonyericsson.com/mine :)

Nathalie: ööööh kommer det nån då???

skriven
#5: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

haft en bra dag?:)

kram! ♥

skriven
#6: Nathalie

Skulle vi inte vara hos er ?

skriven
#7: Therese

jo om ni viill så men jag har inte hört nå mer... har du? :)

skriven
#8: Nathalie

Näe.. Simone och Jimmie skulle iaf. ner och äta hos dennis när simone kom hem. Men dom skulle ju upp sedan :)

skriven

Kommentera inlägget här :