Hylla hyllorna!

Idag har vi vart i Birsta och shoppat lite, bl.a. på IKEA. :) Alltid lika roligt! 
Köpte lite hyllor och grejjer... Men det blev inte riktigt som vi hade tänkte det,
väggen var betydligt mindre än vi trodde så dom 4 Lack-hyllorna som vi tänkte
sätta ihop bredvid tvn och ställa dvd:er på blev alldeles för stora. Det fick plats
typ en, haha... Så vi ska byta dom till en stående avlång med många fack.

Köpte en ny hylla till sovrummet oxå, en vit! När vi köpte hyllan som är där nu
(ek) visste jag att det skulle bli hur mkt finare som helst med en vit, men
Andreas trodde det skulle se konstigt ut eftersom sängen är i ek. Så jag lät
honom bestämma då, eftersom jag hade bestämt typ allt redan, haha! Men
jag har aldrig riktigt tyckt att det blev bra! Så vi köpte nu en vit och bytte ut den.
Och jävlar vad mkt bättre och finare det blev. Jag säger ju det, jag har alltid
rätt! ;)

Före (Ek)


Efter (Vit)


Passar hur mkt bättre som helst med den slitna lyktan och rosa färgerna!
Köpte även en glasvas och två blommor på IKEA idag
:) Burkarna fick jag av
mamma som hon fick av Ylva, haha! Men jag gillade dom!
:)

Köpte även en lång hylla som vi ska ha ovanför tvn, med bl.a. en surround-
högtalare
på och lite tavlor... Lägger ut bilder på hur det blev med den sen.
Google håller på att jävlas så man kan inte klicka upp några bilder som jag
har tänkt skriva ut... suck! Men ni ska få se sen vad smart jag är! ;)

Kommentarer :

#1: Nathalie

Åh! Jag vill ockås handla saker på IKEA! =) Ja, det blev mycket finare med vit hylla. Lite mer "romantiskt" haha :D

skriven
#2: Emma

Ååå, gud vad fint.. Jag älskar den stilen/inredningen.. Sån stil ska vi ha i vårat sovrum då det är klart! :) SKITSNYGGT! Fler såna bilder tack!

skriven
#3: Therese

Nathalie: Haha ja det är skit kul att gå där! :) Ja precis! mer som allt annat där.. :) I Love it!

Emma: Ja jag med! så mysigt! :)

skriven

Kommentera inlägget här :