Idag är jag en stadsråtta

Idag ska jag jobba. Fast inte i Birsta, utan i butiken i stan... Jag är faktiskt lite
nervös :) haha. Har ju jobbat där nångång förut men det var senast i Maj, ett
tag sedan. Även fast det är samma företag så är det ändå lite annorlunda på
nåt sätt. Hoppas allt går bra! :) Stan har ju öppet en timme mindre än ute i
Birsta oxå så det ska även bli skönt att komma hem liiite tidigare :) Lagomt
till Let's Dance! :)

undra vart man ska äta lunch idag då? För i stan finns ju inget IKEA med
köttbullar:) haha. Och på alla caféer är det så jävulskt dyrt så undra om det inte
får ta och bli McDonalds. Vill inte men vad ska man göra...!? Har bara ½ timmes
lunch oxå så jag få inte gå för långt heller... :)

Har nu legat och kollat lite på Satc, såå bra, jag älskar det. Kan kolla på det om
och om igen
hur ånga ggr som helst. Jag vill ha hennes hår!!! Carries alltså.
Och "carrie"(Therese)-halsbandet!

Näe nu ska jag ta och brumma iväg snart....

Kommentarer :

#1: Sara

Ett tips! På galleria in mitt emot Scorett är det jättegott! Jag, mamma och Linda blev in love, skitgott! =) Nån turkresturang med välj-själv-mat. Man får plocka fem matgrejer och så får man bulgur och isbergssallad till. Tror maten hette meze-liten tallrik.

skriven
#2: Therese

Ja tror jag har ätit där nångång förut med :) Ja det kanske får bli där ist. Kanske är värt att betala lite extra för godare mat än donken :) och nära oxå :)

skriven
#3: Emma

Hoppas det ska gå bra att jobba idag! :) Gillade dagens outfit som vanligt, snygg t-shirt!!! :)

skriven
#4: Therese

jorå det gick väl hyffsat iaf. :) Tack tack :)

skriven
#5: Mia

Jag vill också ha ett sånt halsband =/ OCH JAG ÄLSKAR CARRIE! Hon är så äckligt snygg. Alltid snygga kläder har hon också, men om jag provade det skulle det nog se ut som skit =P Hon skulle fan kunna bära en sopsäck och ändå vara snygg..

skriven
#6: Therese

JA precis! :) Det är nog bara för att hon är så liten och smal :) jag vill oxå vara liten och smal! :)

skriven

Kommentera inlägget här :