Mitt är Mitt, Ditt är Ditt

Haha läste i Nathalies Blogg att hon hade en kudde som hon tyckte om och
som var hennes. HAHA jag är oxå helt galen i kuddar! Jag har en kudde som
är bra och som är MIN! Som ingen annan får röra! Haha Andreas håller på att
skratta ihjäl sig åt mig när jag lägger upp kuddarna lika dant varje kväll och
när han inte får röra MIN!



Det var en gång när han gick och la sig före mig och när jag kom dit så hade
han tagit MIN kudde, jävlar vad sur jag blev. Det är såhär, att jag snurrar alltid
min kudde varje kväll så den inte ska vara som plattast längst ner så man får
ont i nacken. Men när han har tagit den så vet jag ju inte åt vilket håll den ska
ligga... haha! Alltså jag är helt störd när det gäller kuddar.



Jämt när man var liten och nån (mest anna) sov över så fick den personen den
oskönaste kudden, som var stenhård så man fick nackspärr av den nästan, haha
fast jag hade två sköna kuddar i sängen där jag sov. Även att jag bara sov på
en, den andra bara låg där men den var MIN ändå och ingen fick ta nån av dom!
Haha Psyco? Yes! :) Haha!

Kommentarer :

#1: Nathalie

Ja, jag måste ha min kudde, sen en tunn mjuk dunkudde över så det blir lite "puffigt" haha :D

skriven
#2: Therese

va? en till kudde på den där stora tjocka? då måste man ju få nackspärr. jag som tycker den är "hög" ändå... med bara den. :)

skriven
#3: Nathalie

Ja, men den jag har över är jättetunn. Bara så man får "fluffet" :P

skriven

Kommentera inlägget här :