BOOOORING!

Jag dööör! Fy Fan vad tråkigt jag har! Finns absolut inget att göra! Vilken skit
dag/Vecka (- nån ynka dag) Spelar ingen roll hur många idéer man kommer
med eller hur mkt man försöker så blir det inget av ngt ändå. Höjdpunkten
blir väl pubafton imorrn på samma gamla vanliga ställe, som kommer vara
samma samma samma som alltid! Suck! Ja jag är på riktigt dåligt humör nu!


Om dom andra två semester-veckorna kommer se ut likadant vet jag inte
vart jag tar vägen alltså. Det måste hända NÅNTING! Inte ens sola kan
jag göra idag. för det blåser så förbannat kallt. Försökte nån minut  men det
gick inte :( Hörde dock att det skulle bli kanonväder i Agusti! Så då kanske
man kan slappa på playan några dar iaf. :) Men jag vill bort härifrån nån
dag oxå! Om jag säger att jag vill hitta på ngt menar jag åka nånstans
annat än Gnarp. Nog för att jag trivs i lugna Gnarp men man kan väl åka
och se och göra nånting nångång!!! Aaah! När jag säger att jag vill hitta på
nånting menar jag inte att grilla en kväll eller gå på nån skit pubkväll. Det
gör man ju aldrig här va... ursäkta, men jag är beyond uttråkad!  

Kommentarer :

#1: Stina

Känner exakt som du gör idag! Men dock inge pubafton för mej då ;)

skriven

Kommentera inlägget här :