Mid Sweden Nat's 2009 - Dag 1.

Här sitter jag nu i min nya t-shirt jag köpte på Cruisingen. :P Som är några
storlekar för stor. Haha! Jag köpte den största som fanns. XXL! Haha! Han
som sålde dom såg lite fundersam ut när jag sa att jag ville ha den största
som fanns. :) Men jag vill ha den att sova och mysa i! Älskade trycket på den.

   
     

Jag ska nu börja med Fredan. Jag har knäppt så jävla mkt bilder att jag måste
göra två inlägg av det hela. Haha! Har precis blivit klar med fredagens bilder.
Vilket var mest party-bilder. Haha! :)

Nu kommer jag knappt ihåg vad vi gjorde då ju...hm...
Ja just det vi cyklade först till "Party-huset" och grillade där i stekande sol!
:) Gött! Sen när en massa småungar började komma drog jag, andreas,
nathalie och pär
vidare. Stannade upp hos Britta där vi satt och pratade en
stund. Jimmie & Simone kom oxå dit. Ja sen efter ett tag gick vi in på området.
Äsch jag låter bilderna tala istället. :) Det var iaf. en riktigt rolig kväll med bl..a
skratt, nöt-krig, en sur kärring... ja just ja det måste jag bara berätta! HAHA!

   
   

Jag stog inne i öltälten med nån (?) och väntade på att Andreas skulle komma
dit. Han skulle "bara" gå och pissa, vilket tog 100 år, Så när han väl kom skulle
jag få hans uppmärksamhet så jag kastade en halvfull ciderburk framför honom.
Den landade på gräset. Jag såg till att kasta den när han var ganska nära så att
jag inte skulle träffa ngn. Han såg mig och kom dit. Sen efter ett tag kommer
en stor kärring och ställer sig framför mig.
-Vem skulle du träffa den där med då???
Surläppen framme! Den hängde nästan nere vid knäna.
Jag - Han! *haha* (pekade på Andreas)
Så fortsatte hon att blänga på mig ett tag och stog helt tyst.
Jag - Råkade jag träffa nån eller?
Då tvärvände hon och därifrån med surläppen fortfarande framme.
HAHA! Är det enda jag kan säga! Herregud snacka om övertänd.
Vet inte ens vart hon kommer ifrån, säkert Gnarp. Hon såg ut som
ett Bergegårds-fyllo. Blä! HAHA!

   
   
   
Ja det får räcka för den dan...

Ja just ja det var ju Miss Wet T-Shirt Tävling oxå. HAHA! XD
Jag vet inte vilka det var som ställde upp på det men, haha!
Här kommer lite bilder från det. :) Kanske ni får er ett skratt?! ;)
   
     

Kommentarer :

#1: Nathalie

Men fy! Jag är glad att jag inte såg det där wet t-shirt. haha.



Och fy fan vad grotesk jag ser ut på alla blider då!! :P

skriven
#2: lutten

Men guuud vilka brudar var det som ställde upp då? alla såg ju förjävliga ut HAHAHAHA Men humor kallas det haha! Och självklart är det en från pappas klubb som håller i vattenslangen haha:D

skriven
#3: Therese

*Nathalie:* haha! XD

*Lutten:* Ja jag vet! Haha! XD jasså? :O haha! :)

skriven
#4: Linda

Oj oj oj.. vilken tur att man inte var där å såg det där xD Dom var juh väldigt snygga :P :P

Inte för att man är nå snyggare själv men aah du förstår va?!! haha ..

Jon som blev lite små sur för att han inte visste att dom skulle ha wet-tshirt tjoho grejset... och han blev lite små sur när han fick reda på att dom hade haft det och han inte var där så kikade.. Men jag säger så det , att han missade då inge sevärdigt.. eller?! hahah xD

skriven
#5: Therese

haha jasså :) nja det var väl inge spec. fast det var ju underhållande på fel sätt kanske, haha! ;)

skriven
#6: jocke

haha tror faktist tillåmed ja kom upp på "scenen" å xD

skriven

Kommentera inlägget här :