pip-skor

Idag har jag jobbat! I stan igen! :) Jag börjar känna mig mer och mer hemma
där faktiskt. Fast inte så fullt bekväm som jag är i Birsta, offcorse, annat vore
ju konstigt eftersom jag är där över 90% av tiden. Men "city" växer på mig. :)
Och ett stort plus är ju att dom stänger 19 (en timme tidigare än Birsta) Den
där sista timmen gör faktiskt mkt! När man stänger i stan känns det som
klockan är hur lite som helst och dan har gått super snabbt! :) Så det gillar
jag bättre.


Sist jag jobbade i stan (fredas) så var det in en skit gullig liten neger-bebis.
Ja ursäkta att jag skriver neger. Jag är inte rasist! Men jag tycker bara dom
bebisarna är gulligare än vita! :) Eller ja bebis och bebis, hon var kanske 2 år?
Hon hade skor som pep när hon gick med dom. Haha! Det lät jätte sött! Som
en hund-pip-leksak ungefär lät det varje gång hon tog ett steg! :P Sen skulle
hon vara med mig hela tiden.. Pratade med mig, gick och hämtade saker
(skohorn, skor m.m.) och gav till mig. T.o.m. när jag stog och tog betalt i
kassan så kom hon och skulle klänga på mina ben! :) Alltså hon var sååå söt!

Kommentarer :

#1: Anonym

hahaha den ungen var i Birsta idag med :D och åt en kaka. "coookie" sa hon hela tiden ^^

skriven
#2: Nathalie

Du, en såndär vagn som pappa pratade om. Det finns sånna på Ikea, alldeles vid kassan :)

skriven
#3: Therese

: Ja jag har oxå träffat på henne på birsta nu när jag tänker efter faktiskt :)

Nathalie: okej, hur mkt kostade den då? Andreas sa att man brukar få sånna med när man köper det där, iaf. förut... :)

skriven
#4: Nathalie

jag kommer inte ihåg. 99 kanske. inte mer iaf..

skriven

Kommentera inlägget här :