And the winner is...

JAG! :D Wiihoo! Gud vad kul! Vad glad jag blir!
TACK ni som röstade på mig! :D
Nu väntar jag med spänning på filtret i lådan... :)
Jag trodde faktiskt inte jag skulle vinna... för det var ju även
många som röstade på en annan bild. Men så fick jag ett sms av
Nathalie igårkväll när jag fortfarande jobbade som sa att jag hade
vunnit! :) kul!



För övrigt så har jag blivit mer sjuk nu! :( Åhhh! Jag orkar inte! Började iaf.
med Kan Jang i tid så det kan mildra lite granna... om man inte tar det precis
i början när man börjar känna sig hängig hjälper det inte. Men jag känner mig
fortfarande tung/ont i huvet, snorig och svag i kroppen. Så det blir nog inget
Birsta besök för mig i helgen ändå... orkar bara inte! :( Och jag ber till gud att
jag mår bättre på måndag!

Kommentarer :

#1: Linda

Vad roligt att du vann tävlingen :)

Du knäpper ju såna otroligt fina kort =D

skriven
#2: Therese

Ja superkul verkligen! :D Tack! :)

skriven

Kommentera inlägget här :