Indie II

Två bilder till! :)
Det gick fortare att göra redigeringen när man gjort det några ggr faktiskt. :)
Fast jag måste fortfarande tjuvkika på sidan jag hittade, kommer inte ihåg
allt utantill ännu... :P

Men jag tkr jag fick in rätta känslan på dom. Typiskt 70-tal! Jag bara tänker
Charlies Änglar (alltså dom gamla!) när jag ser dom här bilderna. Hippie-
stilen, hårsvallet/-lockarna och redigeringen, det bara skriker 70-tal om dom!
Gud vad jag skulle velat leva på den tiden! :) (även första delen av Death Proof
är det lite sån här stil över, gammalt och slitet. Därav en del till varför jag gillar
den filmen skarpt!)




Min favorit är den här sista! :)

Kommentarer :

#1: stina

jätte häftiga bilder!

skriven
#2: Kajsa

Den sista var skitsnygg! Bra jobbat där ;)

skriven
#3: Sara

Jättefina bilder! :)

skriven
#4: KULTUR-ELLA

ja fattas bara.

skriven
#5: Nathalie

Men hej dubbelhaka/dubbelkind! haha :P

skriven
#6: Simone

Ja, fina bilder var det =)

skriven
#7: Matilda

jättefint, och som du säger, riktigt 70-taliga!



sv: jomen det är bara att köra! det gör inget om man misslyckas! och som sagt, man kan ju ha ett "riktigt" jobb samtidigt, och jobba hälften hälften liksom!

men, man måste ju vara säker på sitt val och beredd på att satsa lite! sen är det bara att köra! :-)

skriven
#8: Therese

Alla: KUL att ni gillar dom! Tack! :)

skriven
#9: vexy

tack så mycket :)



fina bilder btw :)

skriven
#10: Emma

Wow, assnyggt! :D

& coolt med trädet också. (: På första bilden blir det nästan som en ram.



Svar: tackk! :D

skriven
#11: Therese

Emma: Åh Tack! :D

skriven
#12: josefin

åh, vart hittade du instruktioner!?!?! helt såld ja!!!

skriven
#13: Therese

Josefin: :)

vintageeffect/" rel="nofollow">http://veerle.duoh.com/blog/comments/photoshopvintageeffect/

skriven
#14: jossefin

tack tack tack tack taaack :D

skriven

Kommentera inlägget här :