The End of an Era

Igår hörde jag ngt himla tråkigt!
Nämligen att Lalla inte finns med oss längre. För er som inte vet vem det är,
hade hon sommarstuga bredvid mamma och pappa nere i Sörfjärn. När vi
(jag & nathalie) var små brukade vi gå över till henne lite titt och sätt på somrarna.

Hon var en sån glad och pigg liten tant. :) Alltid ute i trädgårn och påtade
fast hon var så gammal... jag vet faktiskt inte hur gammal hon blev men
hon måste då varit närmare 90-sträcket. (om inte över) Trodde hon skulle
leva i många år till eftersom hon var så pigg! Sörfjärn kommer inte bli detsamma
på somrarna utan henne. Hon ÄR Sörfjärn på somrarna! Även fast man inte
var där något nu så var det bara sommar av att se henne. Hon är en sån
där som alltid har varit där och som alltid ska vara där. Så är det bara!
Så det kommer bli himla tomt nu.

Ja det är verkligen The End of an Era!

 
Rest In Peace Lalla!

Kommentarer :

#1: Nathalie

:(

skriven
#2: Anonym

Neej, nu fick jag lite ont i hjärtat.. Minns att vi brukar springa in hos henne och hoppa i alla hennes femtielva sängar som hon hade! :)

skriven
#3: Simone

Neee =(

skriven
#4: stina

Sv: Haha ja du bra fråga, det e ju inte så kyrkligt eller så tycker jag. men det kanske är för att det är svenska kyrkan som har det eller nåt då, det e iaf i deras lokaler vi är, men det enda kyrkliga är väl att de brukar be Gud som haver då de sjungt färdigt :P

skriven
#5: Linda

:'(



du therese, jag addade dig på msn :P

För jag tänkte fråga om du hade lust att "plåta" Andrea?!

frågade en tjej som är fotograf nere på gnarp, (hon var hos Hilda) och hon skulle ha 1600kr för 10-20 kort och 350kr för själva plåtningen,

Och jag tänkte höra med dig om du skulle vilja knäppa kort bara för roligt eller om du vill ha betalt? om det nu är så att du har tid och lust att knäppa lite kort på Andrea?!

skriven

Kommentera inlägget här :