Som sötast!

Dags för en update. om kissungarna igen! :P haha!
Men dom har blivit sååå stora nu! Dom här bilderna tog jag för ca 2 veckor
sedan så dom är större än såhär... Det är ju vid den här tiden dom är
som allra sötast, när dom precis har börjat springa runt! :)

Dom är ute och springer och busar hela tiden! Snabba har dom blivit oxå!
Springer runt och jagar varann, klättrar i gardinen (som jag inte gillar för den
är så tunn så trådarna går upp. Maja & Zipper var likadan.),
biter i sladdar, 
klättrar upp och ner i soffan... :)
Förut klättrade dom upp på sängen från lådan oxå. Så jag fick klippa bort
dom höga kanterna för det lät så djävulskt högt (när man vill sova) så nu
försöker dom hoppa upp på kanten ist. men dom är för små än så dom
kommer inte upp. Då tkr jag synd om dom och får lyfta upp dom! ;p
Ja vad ska man göra när sånna där små sötnosar står och piper och vill
upp till en?!? :)



Nathalies (?) buse kommer jag sakna! Han och jag har kommit varann nära!
:love: ;( Han är så go! Ska upp till en hela tiden när man kommer!
Sen somnar han och myser i min famn! :blush:








"Pipen" haha! Piper jämt! En liten sötis...



Tittut! :D



Alla fyra! :)

Dom har börjat äta riktig burkmat nu oxå! Dom är helt galen i 'et.. Så snart
måste dom väl börja gå på lådan oxå. Men dom känns för små för det nästan...:question:

Och "min" (som vi förmodligen ska ha kvar) är så himla fet! Haha! Alltså han/hon
har en riktig jävla hängmage... har aldrig sett nå liknande (inte ens på vuxna
katter)
Det är nästan så jag börjar tro att det är nå fel på den!? Ser ut som ett
ljuver hänger fast utan spenar... Och den är så himla mjuk, typ som skinn bara... ?? wierd!

Kommentarer :

#1: denise

men åååå vad söta!! och vilka blåa ögon! :)

skriven
#2: Johanna

Du måste skriva oftare! Jag saknar att vara och läsa här innne juuu! :)

skriven
#3: lolla

hejsan

men gud såååå söta de är, vi har en kattunge bara just nu en förbrun sötnos som nyss öppnat ögonen.

Trevlig blogg har du åxå

kram lolla

skriven
#4: Carro

Vilken snygg header du har nu!:)

Jag har köpt den transperanta blusen på H&M:)

skriven
#5: madde

Fy fan så söta dom är:D

skriven

Kommentera inlägget här :