♥ Cupcakes ♥

Tänkte visa er mina fina traderavinster :p


Min färgglada "hylla" :)
Plåtburk från Ombonat, Cupcakesburk x3 - traderavinst, Cupcakes timer - Lagerhaus.




Cupcakes plåtburk - Traderavinst, Krisprollsburken fick jag av mamma som fick
den på ICA när hon köpte skorpor.


Cupcakesplåtburk och emaljtavla - Traderavinster.

Är dom inte för Lovely så säg!? ;p
Love Love Love allihopa! :D

Har blivit frälst i sånna där emalj-/plåttavlor nu oxå efter jag såg den här bilden
på ett kök som nästan ser precis ut som mitt drömkök! (Förutom att jag vill ha
ett ljusblått sånt där kylskåp ist. bl.a. ;p)
Men en sån stor tavla som på bilden lär
jag väl aldrig hitta!? :( Det ska vara antingen på cupcakes, bakelse eller
milkshake
. (Det behöver förresten inte vara plåt heller, utan bara det är nåt av
dom där motiven på så får det vara trä, plast eller vilket material som helst!)
Så om ni ser ngn sån i framtiden kan ni hojta till va?! ;p

Kommentarer :

#1: Isabel

Gud så söt krisprollsbruken var!

skriven

Kommentera inlägget här :