Twilight Saga - Eclipse

Kollade på den 3:e Twilight-filmen igår, Eclipse! Den var mkt bra!! I samma
klass som 1:an. New Moon (2:an) var inte så jätte bra tkr jag, den var lite
seg och det hände inte så mkt. Men nu var det action igen! ;p (Det enda som
var dåligt var att "Victoria" inte spelas av samma tjej...)

Jag är såklart med i "Team Edward" ;p
(Ja även fast Jacob ser bättre ut, men dom hör lixom ihop B & E!)  




Nu längtar jag som en tok tills den 4:e; Breaking Dawn kommer! :D

Twilight Breaking Dawn Trailer

Vadå kommer B & E få en liten vampyr-bebis? :O i just den här trailern var det inte
med så mkt av det men i andra såg jag att hon hade en tjockmage?!

Kommentarer :

#1: Thilda

Japp, dom får ett barn i 3an :) om du ville veta alltså :p

skriven
#2: Anna S

Du skulle ju läst böckerna innan du såg filmerna! Stöört mycket bättre!!

skriven
#3: Mia

Det här var ju bara scener från gamla twilight-filmerna. Plus scener från andra filmer som dom varit med i annars, vet du när Breaking dawn har premiär? Jag längtar som en took.

skriven
#4: Therese

Thilda: i 4:an menar du? :P

Anna: Nja jag läser ju inte böcker vettu! ;)

Mia: ja det var många jag kände igen! Men jag såg bara bröllop och en unge i magen så då trodde jag det var nya, haha! ne ingen aning... säkert läääänge kvar! :(

skriven
#5: Thilda

Haha, ja 4:an menade jag ju såklart! :p



föresten så har jag hört att dom ska göra två filmer av breaking dawn. eftersom boken är så lång.

skriven
#6: alexandra

jepp det kommer att komma 2 filmer av den sista

skriven
#7: alisia

nu har jag set 1234. 4 äger :0)

skriven

Kommentera inlägget här :