Men alltså herregud, Haha!

Ja jag fick ju bara ett örngott från H&M som ni kunde läsa i f.g. inlägg.
Jag skickade ett mail till dom och frågade om dom kunde skicka det som
fattades till mig.

Då fick jag till svar att dom inte hade några lösa örngott dom kunde skicka
och att jag skulle skicka tillbaka setet som saknade örngott så skulle dom
skicka ett nytt.

Jag:
Jag har tyvärr slängt förpackningen och bäddat med sängkläderna redan för
jag trodde det gick att bara skicka ett örngott... kan ni inte ta ur ett örngott
ur en förpackning och skicka?

H&M:
Nej vi kan tyvärr inte ta ur ett örngott ur en förpackning. Men vi skickar ett
nytt set till dig så får du skicka tillbaka det du har hemma.

Hallå? haha!
Det blir ju exakt likadant som att dom skulle plocka ut ett och skicka.
Jag kommer ju plocka ur örngottet och skicka tillbaka det jag får eftersom
jag redan bäddat med mina... Snacka om att krångla till saker i onödan
och hålla på skicka fram och tillbaka när man inte behöver... Ja herregud!
haha! Men men jag får ju ett till örngott iaf. så jag är glad! :) Men jag blir
lite full i skratt bara... :)

Kanske ska skicka tillbaka det som Maja pissade på i natt? HAHA! X)
Ja den odågan satte sig vid mina knäveck och pissade!
För att citera Jocke med Kniven:
"Jag blir så ARG, Jag blir SÅ ARGHH!"
Ja mitt duntäcke har varit med om många nödiga katter så det läre ju
klara en till! Men man blir ju inte värst glad när man vaknar av ngt vått
bredvid sig mitt i natten! Dom brukar ju säga till när dom blir nödiga på
natten men inte nu! Jävla kattjävel! Jag blir så less! Fast jag kan inte vara
arg på henne för mkt heller för jag får sånt dåligt samvete när hon blir rädd
för mig! Då tkr jag synd om henne och måste visa att jag tkr om henne! haha!

Kommentarer :

#1: Pappa

Det är det som kallas för byrokrati, haha.



Maja tycker kanske att det är för kallt att gå ut.

skriven
#2: Therese

vad är byrokrati??



Ja hon gör väl det... men hon fick då vara ute resten av natten sen...

skriven
#3: Pappa

Det är när allt ska krånglas till i överdriven idioti. Statliga myndigheter brukar vara experter på det.

skriven
#4: Linda

Haha.. Oj oj oj ! H&M .. Vilka tokisar! haha!

Hur svårt är det å bara skicka ett örngott då?

Jaja,, hoppas det har löst sig ;)

skriven
#5: vexy

haha jag tur att det inte var din katt, då hade stackarn fått gått en bra bit.

Men ja, jag blir så arg när djur far illa - vissa människor borde verkligen inte få ha djur. stackarn.

skriven
#6: Malin Viklund

Leopardtröjan köpte jag på GINA och jag älskar den!! Så skönt att ha på sig nu på vintern. då den är lång. Finns i olika tryck. Skulle vilja köpa en till ja :)

skriven

Kommentera inlägget här :