En befrielse

Åh YES! Den här morgonen började bra! :)
Kattungarna gick på lådan själv!!! Aahhh YES YES YES! Som en uppenbarelse!
Andra mornar har alla fyra pipit och kraffsat från olika håll. Dom skulle
nämligen gå på toa allihop samtidigt, och alla får inte plats i lådan och finner
heller ingen ro när nån annan är där och bökar... så man har fått sprungit
och jagat och torkat piss i diverse hörn. Jag har ibland trott att jag skulle
bli galen!!!

Dörrmattan gillas oxå som en toalett...(tur att kattungspiss inte luktar nå) en
morgon satt jag och lyfte över samma kisse säkert 5 ggr till lådan från
dörrmattan. Men han skulle prompt gå på mattan ist. för lådan! Sprang tillbaka
till mattan fortare än kvickt när jag satte ner den på lådan... till slut kunde han
inte hålla sig längre och stannade till slut kvar i lådan... suck!

Okej om det var två små kissar att hålla reda på men inte tre och inte FYRA!
Ibland är jag ganska less på dom! Fast samtidgt är dom ju så söta! :)

Ja nog om kattungarna nu... haha det enda jag skriver om... :p



Det här med att jag inte skriver så mkt längre är för att jag har lessnat helt
enkelt. Så det får ni tyvärr stå ut med ;p Ibland vill jag bara inte att hela
Gnarp (och världen) ska veta exakt vad jag gör varenda dag...

Sen tycker jag bloggarna förstör lite umgänget oxå på ngt sätt. Jag tkr det
är jätte kul att läsa vad vänner och bekanta som man inte träffar så ofta gör.
Men sånna som man träffar oftare förstör det lite saker man har att prata om.
Istället för att höra saker mellan fyra ögon så får man veta det genom en
dataskärm istället, vilket nog hade varit roligare att få berättat live så att
säga. Nathalie är ju expert på sånt, haha. Jämt ofta när hon ska berätta
nånting när man träffas så får jag avbryta henne med
- ja jag vet, läste på bloggen...
Haha! Då blir det lixom inge kul, det hade ju varit roligare om jag hade
hört det av henne in person. Tror ni inte? :) (det är inte bara Nathalie det
blivit så med
;p)

Lika jag med, om jag skriver nånting på bloggen så berättar jag oftast det inte
för sånna som jag vet läser min blogg för då förmodar jag att dom läst det
och då blir det samma sak som ovan. Fast dom kanske missat just det jag skrivit
den gången, så får jag aldrig berätta det ist... Förstår ni vad jag babblar i, haha!
Känner mig lite luddig... nämen man har mindre att prata om egentligen...

Sen tkr jag det är ganska skönt att inte skriva så ofta heller...
jag känner mig friare p å ngt sätt, haha! Som en liten befrielse
Ibalnd kommer jag såklart att uppdatera, om jag har nåt roligt/nytt att
berätta eller om jag bara har tråkigt... ;p Det kommer nog fortsätta lite som
det varit nu den senaste tiden... Lite hipp som happ!

Kommentarer :

#1: Sara F

Precis så kände jag med! Det kändes lite befriande att "sätta punkt" faktiskt :)

skriven
#2: Nathalie

Jag har också lessnat lite på senare tid, dock inte lika mycket som du kanske ;) Men jag funderar faktiskt på att sätta lösenord på bloggen. Vill inte heller att vem som helst ska kunna läsa faktiskt..

skriven
#3: Therese

Sara: ja det kan jag tänka mig :) fast jag är inte helt redo att släppa taget helt än :P haha!

Nathalie: ja jag med har funderat på det... fast jag vet inte om jag vill det heller kom jag på sen... det är så jobbigt att höra "läste på bloggen..." "såg på bloggen att du..." tänkte sen om jag bara skulle göra en fotoblogg men jag har inget större sug för att fota just nu heller så ja jag vet inte... haha!

skriven

Kommentera inlägget här :