Newbie

Alltså hur sött låter inte "Newbie"? :D
Betyder det nykomling kanske? Finns ju en baby-kollektion på Kappahl som
heter så. Och kläderna är så fina och söta. Jag har köpt en mössa, ett par
vantar och ett par "jeans" från det märket. Och Mamma köpte en pyjamas
till bebisen. Så fina och söta saker! Jag ska nog köpa tofflorna oxå! :)




Jag längtar extra mycket när någon annan precis har fått sin bebis. :) Här
i veckan fick en jag följer via blogg en liten "newbie" och jag vill verkligen
ha min bebis NU jag med! Nu Nu NU! :) Det är även 4 till som jag följer som
ska ha innan mig (2 ganska nära mig) så jag kommer nog längta ihjäl mig
dom sista månaderna då det bara ploppar ut bebisar!! :rolleyes:


Idag var det första gången jag hade en riktigt tight tröja/klänning och det
kändes helt ok. Känns som jag håller på att bli vän med magen, Haha!
En kund tyckte den var så gullig. Det var kul att höra! :)

Kund - men vilken gullig liten bebismage!
Jag - Tack!
K - Du är inte så långt gången va?
J - Njao, 22 veckor!
K - Va?! Men vilken liten!
...
K - En liten flicka kanske!?!
J - Ja kanske.. :)

Haha det är verkligen ingen som tror på pojke! :p

Kommentarer :

#1: Simone

Haha, naaw :)

Såg dig idaaag btw, haha ;)

skriven
#2: Therese

:) haha jasså! :)

skriven
#3: denise

svar: Ååh vad bra! :D Jag får komma förbi någon dag då du är hemma och lämna av en burk! =)

skriven

Kommentera inlägget här :