White Ligth Moment

Ja a "White Light Moment" har vi ju haft nu i veckan kan man säga, med all snö!
:p Ser ut att bli en lika snöig och mysig jul och vinter som förra året! Lycka! Fast
det är fortfarande inte roligt att måsta åka 5 mil in till jobbet i halka och snöstorm! ;(


Ännu en ny låt av:

Tove Styrke - White Light Moment (Live Idol 2010)


Även denna låt av henne gillar jag! :) Hörde den första gången då hon gästade
Idol för några veckor sedan. Sen har den spelats På jobbet lite då och då.
Fast då hade jag glömt att det var den låten som hon sjöng. Så jag har undrat
vem som sjungit den bra'a låten, haha! Så var det ju hon. Och det visste jag ju...

Den påminner lite om filmen "Den oändliga historien" i refrängerna tycker jag!
Tkr ni inte? Ja skön och mysig låt enligt mig iaf. :)

Kommentarer :

#1: anonym

TRÅKIGT!

skriven

Kommentera inlägget här :