Första dagen

...ensamma utan pappa. :) Jag har varit nervös över hur det skulle gå, men
hon är så snäll med mamma så lill-tösen! :) Fast hon har inte sovit en enda
riktig tupplur än sedan 10.30 då hon vaknade för dagen. Kan bero på att så
fort man lämnar henne, vaknar hon! Närhet ska det vara! (Skulle kanske ha
haft nån typ av bärsele...)
Fast det gör inte så mkt, det var lika igår och det
resulterade i att hon sov från 23 till 04 i natt! såå skönt! :D


När hon låg i magen spelade jag mkt klassisk musik för henne. Brian Crain.
(så fina låtar!) ...vet inte om hon kommer ihåg det men hon blir så lugn och
nästan somnar när jag spelar dom låtarna för henne. :) Tog även fram säng-
mobilen förra veckan och spelade för henne. Hon blev helt till sig!! :D haha! 
Så söt! spärrade upp ögonen och såg helt faschinerad ut! Sen satt hon i
babysittern och bara kollade på hur dom små djuren åkte runt, runt hur länge
som helst innan hon somnade! :)


             


Igår var vi och tog kort till tidningen, så på fredag får ni köpa HT!
;p

Kommentarer :

#1: stina

Har varit lika med milton nu några dagar, så fort man lägger ner han så vaknar han. har en bärsele men den gillas varken av mej eller honom så ja måste införskaffa en bärsjal. bärselen tyckte ja funkade bra när elvin var så stor att han kunde h¨ålla upp huvudet själv så¨man kunde ha han framåt..

skriven
#2: Kajsa

Vad skönt att det gick bra att vara själv. Jag är så glad att Daniel har sommarlov så vi får vara hemma tillsammans länge i början. Du får säga till om du får långtråkigt så kommer jag gärna och hälsar på. :)

skriven
#3: Therese

Stina: ja sjalarna ser mysigare ut oxå! :) tkr det ser så krångligt ut att knyta dom men det är väl en vanesak antar jag :)

Kajsa: Åh lyllos er! vad skönt! :) ja du får jätte gärna komma och hälsa på, vi är ju bara hemma vi... :)

skriven

Kommentera inlägget här :