Mellandagar...

God fortsättning på er! :)
Här hemma myser vi och njuter av dom slöa mellandagarna med pappsen hemma. Men jag tror vi skippar rean i år. Det brukar ändå bara vara skit som är med iaf. Det enda som jag skulle vilja in och kika efter är en plastgran. Blev lite förtjust i svärmors nya med amerikanst utseende. :p Så skulle ju vara kul om en sån fanns på rean, men jag vet inte om jag orkar åka in och trängas med allt folk. Jag vill egentligen ha riktiga granar men dom amerikanska är ju så fina då dom är täta. Aja får se om det blir nån Birsta-tripp framöver.


Annars har vi klarat oss bra från satkärringen Dagmar. Hohoho! Bara en soptunna som vält, en parabol som blåst på sne och en gunga som trasslat in sig i alla trädets grenar. Var ju livrädd att jag skulle vakna (eller ja jag var ju redan vaken.) av ett träd som kraschade in genom fönsterrutan. Det var ju inte precis lite träd hon jämnat med marken. Respekt för naturens krafter!

Kommentera inlägget här :