Sista dagen!

Sista arbetsdagen på ett antal månader idag! :) Förut har det känts lite
sorgligt, men efter att jag jobbat igår så känns det nästan bara skönt! Ska
bli så FRUKTANSVÄRT skönt att slippa lager-helvete! Kommer ju knappt in
och river med mig allt när jag går ut. S U C K !  Dock kommer jag sakna det
sociala, både kollegor och kunder! Men jag har ju ngt ännu bättre att se
fram emot nu! :D Och jag kommer ju tillbaka dit sen!


Dom närmsta dagarna är dock fullspäckade ändå med bl.a. Föräldragrupp
(sista gången), Möte, Kastrera katt 3/3, Mammabehandling... m.m. Så vila
får jag då rakt inte, inte riktigt ännu... :)

Går in i v.35 idag! :)

Kommentarer :

#1: Simone

Skönt för dig :) Kan tänka mig irritationen att behöva plocka upp och dona med en stor mage ivägen ;)

skriven
#2: Therese

Simone: Ja det är inte skönt att böja sig ner precis ;)

skriven
#3: Kajsa

Då tycker jag att vi bokar in en date framöver nu när du blir ledig :)

skriven
#4: Maddesmumms

Skönt att vara ledig nu ett tag:D

Gud jag kan bara tänka mig hur det känns för dig då jag klagar redan på hur jobbigt det är att böja sig ner.:P

skriven
#5: Therese

Kajsa: JA det tkr jag vi ska göra! :) kan ju höra av mig när jag ska in till hudik på mvc nåt tag! :)

Madde: haha jadu, det gör rent ut sagt skit ont om man böjer sig för mkt! ;)

skriven
#6: Simone

Sv: Tackar :) De är från h&m's hemsida "Shades of Harmony"-kampanjen :)



skriven
#7: Maddesmumms

kAN JAG FATTA, tycker redan att det trycker på rätt bra innåt:)

skriven

Kommentera inlägget här :