Gammalt och nytt!

Åh vad skönt med en fräsch hårbotten!! Har precis varit hos frissan så nu
är den gigantiska utväxten long gone! Och topparna trimmade! Vilken
lättnad. Skulle ha masat mig iväg för fleeeera veckor sedan egentligen, men
jag tänkte att jag skulle hålla ut så länge som möjligt innan bebisen kommer
för man läre väl inte ta sig dit på ett tag den närmsta tiden då. ;p Men
nu kunde jag bara inte vänta längre!


Lill-Majen får pryda detta inlägg.. :)

Och nu har även vaggan anlänt hem till oss! :D hihi, vill nästan provbädda.
Haha nerd? Nämen det får nog vänta ett tag. Mamma ska även sy en
sänghimmel till den. Så när allt det är klart kan jag visa den. :) Den är
jätte fin! "Och den vaggar!" ;p ..Jamen det tyckte inte jag var en självklarhet.
Jag trodde den bara stog rätt upp och ner som en spjälsäng. Men då blev
man ju helt dumförklarad
"-Jamen självklart! Det är ju en vagga!"
Fick jag till svars av både Nathalie och Andreas. Haha!
Men när jag tänker på en vagga som vaggar så tänker jag på en sånhär.
Dock passade inte babymobilen vi köpt på vaggan :( Fasiken! Jag  (inte
bebisen utan jag! haha!)
 som ville ligga och lyssna på dom avslappnande
ljuden och titta på fjärilarna som projekteras i taket! ;p så får vänta med
att använda den tills vi köper en spjälsäng då. Men det är väl inte så
många månader den ska ha vaggan heller så...

Kommentarer :

#1: MAdde

Gud så roligt:D Har du ingen bild på vilken vagga du har köpt? Eller vart du köpt den?

Jag letar oxå efter en vagga, men har svårt att bestämma mig!

skriven
#2: Therese

ska lägga upp en bild sedan :) vi har inte köpt den, utan "ärvt" den efter mamma, mostrar, kusiner som legat i den! :)

skriven
#3: Maddesmumms

Jaha, men då fattar jag:D jag har kollat efter en begagnad jag med! Men är så kräsen och det är svårt:P

skriven
#4: Erika

Härlig blogg! Här kommer jag absolut kika in igen :)

skriven
#5: stinastina

vet inte hur ja ska förklara bra så du kan läsa här istället http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Behandlingar/Sterila-kvaddlar-vid-forlossning/

Men ja har hört talas om folk som tagit det å det blir som en "smärtchock" när de sprutar in vattnet, å spruträdda jag ville inte ha nå sånt å då gjorde det ändå inte "tillräckligt" ont för att ja skulle våga ta nånting som innebar en nål hehe.

ja nervös är även ja fast ja varit med om det en gång, men ja säger som alla andra "alla klarar av det" å smärtan leder ju till ngt gott iaf :D, å vissa har ju väldigt "lätta" förlossningar å säger på en gång att det kan göra om det ;).

skriven
#6: Erika

Tack själv! :)

skriven

Kommentera inlägget här :