Föräldragruppen...

Idag var första mötet med Föräldragruppen :) Det var ganska roligt faktiskt.
Tkr det verkar bra iaf. Visst kände man sig lite dum när man skulle sitta där
och andas och en del saker har man ju redan koll på men det känns ändå
skönt att gå igenom allt. Framförallt att Andreas får veta hur och vad som
händer. Jag har ju läst lite om allt i böcker och tidningar men han har ju läst
nada. Det känns tryggare att han vet om dessa saker oxå när jag kommer
ha för ont för att kunna förklara eller berätta vad som händer. Jag vill att han
bara ska veta ungefär vad som händer. Så jag ser positivt på "utbildningen" :)
Kul att höra lite av dom andra paren som är med oxå. :)



Nu är det ungefär bara en månad kvar att jobba. Det känns lite, fast ändå
långt på ngt sätt. Jag ångrar nu att jag inte skickade in min havandeskaps-
ansökan tidigare, och att jag inte ansökte om en längre tid. Har ju sökt f.o.m.
25 Februari men man kan ju ansöka om att få det 60 dagar före bf. Men
jag kände mig så pigg och det är ju svårt att veta hur jobbigt det kommer bli
när man aldrig varit med om det förut... Fast det är inte så överdrivet många
dagar jag ska jobba i feb men det känns lite tungt ändå. I värsta fall får jag
väl sjukskriva mig 1 vecka.

Ska iaf. åka på Spa i början av Februari med jobbet och sen har jag en
mammabehandling jag ska göra oxå. I slutet av Feb/början av Mars nångång
kanske... det ska bli såååå skönt!

Kommentarer :

#1: stina

O ja den va ju nästan farligt god ;P mmmm...

skriven
#2: stina

ja visst är det, åhh finns så mkt fina små söta saker hihi!

skriven
#3: Denise

Du, vart kastererade du Sussie? =)

skriven
#4: denise

sterilisera*

skriven
#5: fia

Jag har funderat mycket på det där med föräldragruppen, känns som att man ändå vill hoppa det.. men du tyckte att det var spännande?:)

skriven

Kommentera inlägget här :