Kom ut!

Nu har jag kommit till den där punkten då jag börjar bli lite smått less på att
vara gravid, på riktigt! Så less på att inte kunna göra ngt, det enda jag gör
är att sitta/ligga i den där jäkla soffan dag ut och dag in (och äta). Och det är
inte ens skönt. Och det värsta är att jag orkar inte göra mer heller...

- Så less på att ha en stor jäkla mage som tar i hur jag än gör.
- Så less på att ha ett ständigt tryck mot revbenen.
- Så less på den här jäkla nästäppan/slemhalsen. Jag kan stå non stop och 
  harkla, snyta, svälja... Det produceras bara mer hela tiden!
- Så less på att inte kunna andas normalt när jag ligger ner.
- Så less på att vakna och bli väckt av att jag snarkar värre än ett ånglok.
- Så less på att inte kunna gå på toa normalt.

Så lill-♥ du får mer än gärna komma ut nu!! Fast vänta tills tors.kväll då
pappsen kommer hem. Ja, jag blev gräsänka den här veckan oxå. Suck! Ännu
tråkigare! Men sen har jag sagt stopp, sista veckan får han banne mig vara
hemma!




Satt och kollade igenom korten från UL och provade vända ett kort där bebisen
låg upp och ner så den blev rätt-vänd. Då ser man detaljer och allt så mkt bättre.
Man ser ju lixom hela ansiktet, ögonlocken, ögonbrynen och hur den ligger och
blundar! Hur sött!!? :D

Så bilderna ovan är samma bild.
Att det kan bli sån skillnad på hur man ser det bara av att rotera den...

Kommentarer :

#1: Kajsa

Så gjorde vi med vår bild från UL oxå. Vände man den upp och ner så att bebis ligger åt rätt håll syns allt mycket tydligare. Nästan läskigt tydligt för att vara ett vanligt UL.

skriven
#2: Simone

Men ååå :) Tänk, snart är det dags för dig (er) så spännande det är! :D

skriven
#3: lovisa

cool header1

skriven
#4: Emmy- Mamma till Jack och Link



Sista tiden är apjobbig. Hoppas att bebis kommer snart!!!

skriven
#5: Madde

Lill plutten, våran låg redan rättvänd och var super tydlig:)

Snart kommer eran lilla:D

skriven
#6: Tofva. MajBebis

Hoppas eran skruttis dyker upp snart !:D

skriven
#7: Therese- Mamma till Ameah

Jag köpte en vajer och ett hänglås :) Tänkte det kunde vara bra med en vajer om man vill låsa fast den någonannanstan också, då kanske inte cykellås alltid funkar eftersom dom är ganska små. Det här blir nog bra, haha :)



Fy fan vad less man är mot slutet :/ Men jag tror att det ska vara så! Man ska vara så less så att en ev. förlossningsoro försvinner helt, man vill bara ligga i värkar :)

skriven
#8: Josefine

Jag vet precis hur du känner nu!! Herregud vad den här väntan är lång alltså! Men snart snart har vi våra små här :)

skriven
#9: Fia- mamma till Edison

Å vad jag känner igen känslan!! Såhär nån vecka efter har jag nästan glömt hur stoor och "ivägen" magen var och hur bökigt det var sista veckorna!Men snart snart!

skriven

Kommentera inlägget här :