Advent the 1:st

Då var första ljuset tänt och julen knackar väl på dörren nästa vecka. Kommer det kännas som iaf. Hur ska jag hinna köpa julklappar, baka, pynta, städa o allt som ska göras? Veckorna går ju på snabbspolning verkar det som eller så har dom dragit ner på antalet dagar i dom utan att meddela mig. Och snön kom! Himla lägligt sådär på advent. Äntligen! :D




Nu kan jag iaf. äntligen använda mina julservetter som jag skickade efter från h&m förra året men som kom efter jul. Haha! Fick även precis min höstjacka däirfrån oxå. Den känns ju väldigt aktuell nu. Dom har bra tajming dom där känner jag. Haha! ;p

Kommentarer :

#1: Nathalie

Ska vi åka till hudik på onsdag då? :)

skriven
#2: Nathalie

Åsså måste vi kanske börja baka lite nått tag :)

skriven
#3: Therese

Nathalie: Näe jag har inte tid då, ska springa och tvätta håret, haha! sen ska vi till hudik på tors. men vi kan väl åka nästa vecka? Ja vi kan ju baka på ons dag?!

skriven

Kommentera inlägget här :