Taste Teaser

Var i Birsta och shoppade i veckan och då hittade jag äntligen en såndär Taste
Teaser
. Har letat på nätet som en tok men inte hittat nån i Sverige. Man kan
stoppa i fruktbitar och frusna bär som dom kan snutta på utan att få i sig stora
bitar. Mejja tyckte den var en hit! Hon fick banan idag och hon bara sög och
sög. När biten blev så liten så hon ibland tappade bort den, blev hon helt tokig
och när det var slut och jag tog bort den började hon stortjuta. Så det gick
verkligen hem! ;p

Kommentarer :

#1: stina

åh vart hitta du den? :)

skriven
#2: Angelica

Vilken smart liten grej, hade jag inte en aning om att det fanns. Och undrar sm Stina, vart finns den att inhandla? Dock ett tag kvar innan det är dags för Wilma men kan ju vara bra att veta =)

skriven
#3: Kajsa

En sån hade jag tänkt köpa också. Var hittade du den?

skriven
#4: Madde

Dessa är ju super smarta, finns ju de som ser ut som en napp och är "platsigare" där nätet är. Dem har jag sett på barnenshus......

skriven
#5: Simone

Aha, smart! :)

skriven
#6: Therese

Stina: på lekplaneten i Birsta. fick även tips om att den fanns på albind leksaker i hudik. :)

Angelica: det visste inte jag heller, man får reda på mkt när man läser mammabloggar ;). se ovan vart den finns!

Kajsa: Se föregående svar ;)

Madde: Ja sån såg jag på nätet oxå. men ser ut att vara svårare att suga ur frukten från. fast bättre då den är stabilare och inte böjer sig. :)

Simone: jamen visst! :)

skriven
#7: Elin Parment

Hejsan!

Tack o tack!

Ja älskar dessa sängkläder med. Jag fick för mig att jag prompt skulle införskaffa rosa sängkläder med vita prickar.. Letade med ljus och lykta - hittade dem på ellos.se



Tror tyvärr inte att dem finns kvar. Lycka till att finna dina prickiga sängkläder!



Mvh / Elin & Igor

skriven
#8: Linda

De finns både uppe på Lekstugan och på Albins här i Hudiksvall ialf.fast då med plast"napp" då den i tyg brukar ha en förmåga att bli kladdig och så efter ett tag och svår att få riktigt ren efter ett tag,den i plast är lite lättare att göra ren..fast alla tycker vi ju olika!Ser att det blev en hit,kul att smaka lite nya saker;)..gótjejen!

skriven
#9: Therese

Linda: Okej, hm får se hur länge den håller sig fräsch, annars får vi köpa en i plast ist. då. :)

skriven
#10: Lisen

hej!



Det finns ingen hemsida där man kan beställa denna?



/ [email protected]

skriven
#11: Therese

Lisen: Jag vet faktiskt inte, letade nog överallt på nätet innan jag hittade den i butik men jag tror inte jag hittade den på nån svensk sida... men du kan ju söka på google kanske det kommer upp nån. annars finns det en i silicon på barnenshus. :)

skriven

Kommentera inlägget här :