Inskolning.

Nu är första inskolningsveckan snart över och det har gått såå bra! Mejja trivs som fisken i vattnet och tycker det är så kul med allt nytt och är nyfikna på barnen. Man ser verkligen hur hon tittar hur dom gör och ska göra lika. Jag har känt mig ganska överflödig från dag 1. Hon knatade runt själv på den stora gården utan att ens titta åt mig. När jag gick efter henne till baksidan gick hon till framsidan igen. Haha. ;) När jag har lämnat henne och sagt hej då dom två senaste dagarna har hon gett mig en kram och vinkat till mig. Inte blivit ledsen ngt för att mamma inte är där. Känns så skönt även om det med säkerhet kommer att komma sånna dagar med framöver. Nu har jag städat hela huset och det är 3 timmar kvar tills jag ska hämta henne. Hon kommer väl förmodligen inte vilja åka hem idag heller som alla andra dagar. ;) Det är väl ett bra tecken.
 

Kommentarer :

#1: Nathalie

Sötmejjsan! Vilket perfekt och snällt barn ni fått :)

Svar: Ja hon är så duktig så lillgumman! :)
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :