Sommaren som var.

Jag hade tagit lite bilder med kameran ändå. :) Älskade sommar! ♥
 
 
Nog för att sommaren hade en trög och inte så rolig start med regn och kyliga dagar, så känner jag mig ändå rätt nöjd med årets bästa årstid. Jag har haft många härliga och roliga dagar med mitt lilla (och stora) hjärta och har hunnit hittat på en del roliga saker mitt upp i flytt och renovering. Den hade dock kunnat bjussat på fler stranddagar men vi fick iaf. ihop några här på slutet då det även var riktigt varmt och skönt i havet. :) Det enda vi inte hann med var en mini-semster med övernattning i A's mormor och morfars stuga vid havet. Vi hade köpt en resesäng och allt som Mejja skulle sova i men så blev vi sjuka. Rikigt tråkigt. 
 
Nu väntar en helt ny vardag med dagis, jobb, träning och fortsatt renovering... Men den karamellen suger jag ett tag till på, vilket betyder att jag inte vill inse faktum. Det är verkligen blandade känslor.

Kommentera inlägget här :