Gott Nytt...

Det är mycket prat om att det kommit så mkt snö här hos oss. Att vi gärna kan ge bort lite till södra Sverige. Men nej, det håller jag inte alls med om. Ge mig mer snö. Gärna en meter till. ;) Om det ändå ska vara vinter kan det lika gärna vara riktig j*vla vinter. Hittade härligaste vinterbilden på mamma och mormor från 1981, här kan vi snacka snö. Det där kan man kalla snödriva! Riktiga jäkla vintrar var det förr i tin och så vill jag ha det nu med. :)
 
Gnarp, Sörfjärden-Norrfjärden 1981.
 
 
Och med det sagt önskar jag er alla ett riktigt gott slut på detta år och ett gott nytt 2013! :)
Taggar: snö, vinter;

Kommentarer :

#1: Patrik Iden

Jaa, nu har du ju fått som du ville :)

Svar: haha ja, önskar mig en riktig j*vla sommar oxå då! X) *håller tummarna*
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :