Sköna veckan!

Det här har varit en riktigt härlig och slapp vecka då jag bara jobbat en dag. Det är skönt med sånna perioder ibland. Förutom mkt mys och tid med min underbara Mejja, välbehövda hushållssysslor och julkortsfotografering så har jag även hunnit med att
 
 
Träna lite
Äntligen! Lyckas jämt jobba dom dagarna.
 
 
Bio
I Onsdags var det äntligen dags för att se sista (snyft!) Twilight-filmen med syster yster och Mia. Åh vad jag verkligen älskar dom filmerna! Dom är utan tvekan med på min "5-i-topp-filmlista" (tillsammans med Kill Bill, Deathproof, Avatar, Blue Crush). Jag är egentligen inte så mkt för fantasy-filmer. Sagan om ringen, Harrypotter - inte intresserad! Men Twilight älskar, älskar jag! :D När hela boxen kommer ut ska jag ha den och jag ser verkligen fram emot att läsa böckerna. Hoppas tomten kommer med dom i år. ;)
 
 
Boda Borg
Nattan och Linn hade ordnat en försenad födelsedagspresent till Erica i smyg. Så imorse kom dom och plockade upp mig och vi åkte vidare för en dag på Boda Borg. Erica var helt ovetandes om vart hon skulle men lyckades lista ut det ändå. :) Trodde inte det skulle vara lika kul som när man var där då man var barn men det var faktiskt en riktigt rolig dag med mkt skratt och frustration. Hur det gick? Ja vi kan väl säga att man inte var lika klyftig som förr i tin'. Vi lämnar det där. ;)
 
 

Kommentarer :

#1: Lutten

De pratas ju om en till film!!

Svar: Ja just det, hoppas! :D
Therese

skriven
#2: Erica

Tack så mycket för igår therese!! Det var superroligt!! :D (trots allt ;). )

Svar: Tack själv! :D ;)
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :