Deppruari!

Vabruari? Jo visst, men jag skulle nog välja spunkuari eller deppruari om jag fick döpa om månaden Februari. Det här måste utan tvekan vara den segaste, tråkigaste och gråaste månaden! Inte ens gråa November är såhär deprimerande, då har man iaf. nära till julmys. Det här känns som ett långt jäkla upplopp men man kommer ingenstans, bara står och stampar på samma ställe. Jag tror utan tvekan att det här är tiden då flest människor får sina personliga kriser. Ungefär vid den här tiden förra året tror jag att jag skrev nåt liknande detta "Vad ska jag göra med mitt liv?????" på fb. Haha!
 
Tur vi har schlagern (som iof. inte är ngt att hänga i julgranen i år) som tar oss igenom deppruari med lite glitter och glamor. :) Annars har jag oxå gottat in mig i Twilight-världen. Har nu betat av alla fyra böckerna och sett tillhörande filmerna efter varje bok, har bara sista filmen kvar nu. Sen då? Våren better be on it's way så att jag överlever. ;)

Kommentera inlägget här :