Midsommar

Ännu en Midsommar med strålande väder, hur underbart som helst. En midsommar med sol är verkligen svensk sommar för mig! Sol, blomster, grönska, blått&gult, blommiga klänningar, kransar i håren, jordgubbar och grädde, sill-lunch... som vi åt hos mamma och pappa i Sörfjärden. Mmm så gott det var!
 

 
Efter ca 2 timmar av ätande var vi mätta och gick vidare till Midsommarstången. Jag och Mejja dansade en sväng, men fröken bestämd tyckte det var sådär kul. Sa ifrån direkt när det kom folk och skulle hålla henne i handen i ringen. Hon skulle då absolut inte hålla i nån mer än mamma. Haha!
 
Kvällen spenderades hos Mia & Tommy med grillning och mkt skratt! :)
 
En riktigt härlig och somrig Midsommar var det! :)
Taggar: Midsommar;

Kommentarer :

#1: Mia

Guuud vilken mage jag har nu alltså :) !!

skriven
#2: Josefin -Happy Days-

Men vilken söt blogg du har o vad roligt att vi verkar ha en hel del gemensamt. :-) Roligt att du lämnade spår hos mig så jag fick chans att hitta in till dig med. :)

skriven

Kommentera inlägget här :