SEMESTER!

I lördags jobbade jag min sista dag innan semestern. Igår började den officiellt. Helt okej start, om jag säger så! ;) Och det känns extra bra efter en lång och seg 6-dagars-vecka med långa dagar. Nu ska jag bara njuta i 6 hela veckor (Tog 2 föräldraveckor utöver semesterveckorna oxå, thihi!).
 
Ska bli spännande att se hur det är att ha tidig semster för en gångs skull. Brukar ju alltid ta i slutet av juli och augusti annars. Men jag tror det kan vara bra, för annars jobbar man hela sommaren och sen går det så fort på slutet så det känns som man missat allt. Det var ju som bäst och finast första delen förra året och jag tror och hoppas att det är lika i år oxå. :)
 

Älskar mitt nyaste objektiv jag köpte förra sommaren! ♥

Kommentarer :

#1: Nathalie

Haha vad söt hon är!! Älskar dom sista bilderna! :D

skriven
#2: Anna-Karin

Å Vilken Söt Prinsessa =)!

Svar: att hon är! :)
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :