Renovering av Bloggen

Nu när vi ändå är inne på ämnet renovering, passar jag på att förnya bloggen lite. :) Dags att byta tema. Då jag inte har nån såndär snygg amerikansk reklamvägg att posa framför så fick pappas nostalgi-mack duga som bakgrund till headern. ;)
 
Det är dock inte klart ännu, ska byta teckensnitt, färger och dona lite till men just för ikväll är jag klar. Man kan ju sitta i evigheter med dom här html-koderna och riva sitt hår för att försöka komma på hur man gör. Håll till godo!

Kommentarer :

#1: Patrik Iden

Hej, Säg till om du behöver hjälp med kodandet.

Svar: Aa, jag söker på designadinblogg.se där många tips finns men vi får väl se hur det går, hör av mig isf. :)
Therese

skriven
#2: Nathalie

Åh vad fint!!! :)

Svar: Tack! :)
Therese

skriven
#3: Simone

Haha, sant! Snyggt!! :)

Svar: Tack! :)
Therese

skriven
#4: Mia

Shit vad snyggt! :D

Svar: Tackar! :)
Therese

skriven
#5: Kajsa

Du är så jävla snygg Therese!

Svar: Men Tack Kajsa! :) Håret var bra den dagen, allt hänger på håret! ;) haha!
Therese

skriven
#6: Denise

Schnyyyggt! :)))))

Svar: Taaack! :)
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :