Hjärtegrynet

Tror det var en mild variant, med Mejja igår. Peppar Peppar. Det har inte kommit upp ngt mer, dock är hon lite varm och snorig så just nu verkar det gått över till det jag trodde det var från början. En förkyldning (med en twist blev det visst).
 
Tog såklart lite bilder på Mejja oxå vid gravid-plåtningen. Finaste ♥hjärtegrynet♥ mitt! Häromkvällen stod vi och såg på när dom skördade ner den här åkern.
 
 
Och hösten kom ju som sagt pang bom. Jag har inte riktigt hunnit dit än. Häromdagen kom jag till Birsta i shorts och linne då det var så soligt och relativt varmt hemma. Väl framme var det regn och rusk och alla jag mötte hade mörka höstkläder på sig, kände mig lite udda och efter faktiskt haha. Men aja, nu vet jag att det är höst som gäller. ;) 

Kommentarer :

#1: Emma

Åh va härliga bilder! =)

/Emma

Svar: Tack! :)
Therese

skriven
#2: terese

Otroligt fina bilder. Hon är så fin. Önskar jag också kunde ta så fina bilder på Julia. Meja kommer att vara jätte glad åt alla fina bilder när hon blir äldre, speciellt om hon får egna barn. Har nog aldrig tittat så mycket i mina egna fotoalbum som jag gjort sen jag blev gravid och fick barn! :)

Svar: Tack! :) Ja jag är likadan, älskar att titta tillbaka på gamla kort! :D
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :