Mina första år

Jag älskar ju att pyssla, speciellt med foton! Så sånna här böcker är givna hemma hos oss, helst flera stycken. ;) Hittade en jättefin till bebisen nu. Den innehåller igentligen inte allt jag hade önskat, utan bara tiden i magen till det att den kommit hem från BB, men jag kunde bara inte motstå den. Illustrationerna och bilderna inuti är retro-inspirerade med polaridbilder att sätta fast foton på. LOVE IT! ♥
 
 
 
Så nu måste jag hitta en till bok för dom första åren. Skulle helst vilja ha en som sträcker sig ända fram till skolstarten (det gör min egna "mina första år" bok och jag tycker det är kul att titta tillbaka på). Dom flesta går dock bara fram till högst 2 år (lika Mejjas). 
 
 
Har ni nåt tips på en fin "mina första år"-bok som går längre än till 2 år?
Skulle även vilja ha tips på bra/fina "vi väntar en bebis"-bok till syskon. :)

Kommentarer :

#1: Simone

Göra en egen kanske? :D Läre ju finnas någon sida där en kan göra egen sådan bok, typ så som en egen kalender/fotobok etc :):) (Ännu mer pyssel! Haha ^^)

Svar: Ja jag tänkte det jag oxå, får se om det finns nå bra mallar och så om jag inte hittar nån. :)
Therese

skriven
#2: Sara

Edvins tror jag sträcker sig till "första skoltiden". Och den var det väl ni som köpte om jag inte minns helt galet? :)

Svar: hm, muminboken?
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :