Nytt fast Nött

Det är lustigt det där. Man renoverar så man får nytt men det ska se ännu äldre ut på sätt och vis. Ja det är dit jag vill, men jag har ingen aning om hur slutresultatet kommer att bli. Jag väntar med spänning samtidigt som jag har lite ångest över att jag inte ska bli nöjd med mina val. Helst skulle jag vilja knyta fast kylskåpet efter bilen och dra det på asfalten så det blir lite skrapat och buckligt, ställa ut alla mina plåtsaker i snön så dom rostar lite, samla ihop lite drivved från stranden till en bordsskiva och gå lös med en kätting på golvet. Haha! Tänk om man kunde ta ut saker från bilder man sett och lägga till i sitt hus. Det räcker liksom inte med att bestämma sig hur man vill ha utifrån inspirerande bilder för det kanske inte ens finns att få tag i.
 
 
  
 Rivningsbilder... väggen som stått där röret sticker upp är nu ett minne blott och världens minsta badrum har nu utökats så vi får plats med en riktig dusch.
 
 
 
Status:
Nu ligger det golv och skåpstommar på plats. :)
 
Det går framåt. Tur vi har vår egna duktiga och snabba handyman.
"- Stoffer kan hjälpa er, han kan allt som helst."
Hälsar Mejja till alla som behöver hjälp att bygga nåt. Haha! :)

Kommentarer :

#1: Pappa

När vi köpte vårt hus så var badrummet här ungefär hälften så stort som erat.

Svar: men visst, det vill jag ha bildbevis på!
Therese

skriven
#2: Pappa

Kom hit ska jag visa dig

skriven

Kommentera inlägget här :