Som mamma...

Kräftan

Närhet till din familj är a och o för dig, du kan inte tillbringa nog med tid med barnen. Du mår som bäst när du är med dina barn och kan inte få nog av att se dem uppleva världen. Du är estetiskt lagd och tycker om att köpa fina kläder till barnen och inreda deras rum. Du har förmodligen barn som är både välvårdade och väluppfostrade.

 

http://www.mama.nu/Artiklar/Sa-ar-du-som-mamma---enligt-ditt-stjarntecken

 

Stjärntecks-nörden. ;) Men allt stämmer in så himla bra på mig när det gäller mitt stjärntecken så det är sjukt. Även allt ovanstående såklart! Huvudet på spiken rättare sagt. Eller jag hoppas iaf. det sistnämnda stämmer, hoho! Men speciellt andra meningen stämmer så sjukt bra. Jag är nästan extrem när det gäller en viss grej. Och det är att jag vill vara med när Mejja gör en sak för första gången. Jag skulle inte bli så glad om jag t.ex. kom hem en dag från jobbet och fick höra att Mejja provat nåt nytt, utan mig! Självklart vill jag ju att hon ska göra roliga saker och ha kul när inte jag är med oxå, men när det är ngt hon aldrig gjort förut eller nånstans hon aldrig varit känns det lite speciellt lixom, då vill jag gärna vara med och se hur hon reagerar. Eller "upplever världen". :)

 

 En misslyckad bild som blev lyckad! Älskar den! ♥ Min fina underbara dotter!

Kommentarer :

#1: Kajsa

Mitt (vågen) stämde också ruggigt bra. Kusligt :)

skriven
#2: Nathalie

Haha mitt stämde nog inte så bra! "Bäst klädd på föräldramötena". Hahaha eller hur?

skriven
#3: Mia

Min stämde inte alls.. Det brukar däremot ALLTID stämma in på pricken när jag läser om mitt stjärntecken :)

skriven
#4: Mia

Min stämde inte alls.. Det brukar däremot ALLTID stämma in på pricken när jag läser om mitt stjärntecken :)

skriven

Kommentera inlägget här :