Memories

Jag och Mejja satt och kollade i fotoalbum för någon dag sedan (hon är lika som sin mor och gillar att titta på kort) och jag blev så full i skratt av vissa. Har lyckats fånga en hel del roliga miner och jag tänkte dela med mig av några. :)
 

Alltså kortet där hon ser ut som en liten gubbe är så roligt, haha! Och första försöket till ett generationskort. Mejja bara skrek och jag var så less, haha! Och världens finaste "furu"-bakgrund dessutom.
 
 
Några outfits-bilder får vara med oxå. :) Så söta! ♥
 

Kommentarer :

#1: Nathalie

Hahahaha jag dör!! Första kortet, farbrorn och generationskortet!! Hahahaha

Svar: ja så roligt! X)
Therese

skriven
#2: Simone

Hahaha! X) Gölligt! ^^

Svar: hihi :)
Therese

skriven
#3: Kajsa

Hahahha, generationskortet! Hahahaha

Svar: I know!! XD
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :