Sann livsglädje

Vilken helg och vilket väder! Sommaren anlände. Fick en försmak på vad som komma skall. Njuta av solen och åka runt på somriga små utflykter. I lördags var vi på kosläpp för första gången. Såå himla mysigt och roligt att se hur glada korna blev när dom fick komma ut! :D Jag blev faktiskt lite rörd av alltihopa, hahaha! Känsligaste människan i världen here I am! Men allvarligt, finaste idyllen, skuttande kor, sommarvärme, glada barn och vuxna. Det är då sann livsglädje för mig! ♥ Efteråt tog vi en mjukglass på Q8 följt av grill-lunch hos svärisarna där barna badade i poolen på gräsmattan.

Älskar Mejjas gunga som hänger i äppelträden. Speciellt nu när dom grönskar och blommar. Det ser så somrigt och idylligt ut! Love it!
 
 
På kvällen var det dags för årets Birsta City Husfest. En fest för alla som jobbar i Birsta-huset. Första gången jag var på det. Började där 2008... så det var väl på tiden det åh' haha! ;) Det var himla kul. God mat och umgänge med finaste kollegorna. Världens smaker (Det har öppnat en nu foodcourt med samma tema i huset) var temat och vi satt vid Mexico-bordet. Fick en sombrerohatt som sovenir. :D
 

Kommentarer :

#1: Eleni

Men jobbar du ute i Birsta? Gjorde jag med mellan 06-08 och sedan började jag inne i stan men har av och till hoppat in extra ute i Birsta också. Vilken butik jobbar du i? :)

skriven

Kommentera inlägget här :