Hemmafix

Hej i höstrusket!
Här hemma går det inte i många knop, inte för mig iaf. Är fortfarande aningens krasslig, även om det är klart mkt bättre och ögoninflammationen tror jag är borta oxå. Peppar peppar. Men det känns som om jag är på god väg iaf. :) 
 
Håller på att dona lite här hemma. Har äntligen fått upp gardinstänger och gardiner i köket och även lampor där och i badrummet. Och så har vi börjat med hallen. Golvet med värme och så är gjort. Men känner mig lite stressad över resten, då jag helst skulle vilja ha det klart innan bebisen kommer. Trappen ska slipas och målas. Väggarna ska målas, bara det att en vägg är så ojämn (vågig) så skulle behöva riva bort nuvarande skivor (+"fyllning") sätta gipsskivor och det är så krångligt när det är stenväggar och så är det den största väggen över trappen. Suck känner jag bara! Är så less på renovering nu. 
 
 
        
 
        
Hall-inspo. :)
 
Trappen skulle jag vilja måla vit fast med mörkbetsade steg, och väggarna i nån grå-blå-grön nyans. Och så ska jag ha en foto/tavel-vägg ovanför trappen. :) 
 

Kommentera inlägget här :