Mys året om!

Nu är det höst i mina Partylite-lyktor oxå. :) Det är bara en vår-variant som fattas nu, sen har jag betat av alla årstiderna. Blev aldrig att jag fixade om dom i våras då vi renoverade och hade grejer överallt, så får ta det nästa år. Sen kan man ju köra vinter, påsk och halloween oxå t.ex. Möjligheterna är oändliga, haha!
 
 
                                                                         
         
 
Jag hade lite ångest när jag hade köpt dom här lyktorna. Drygt 300 spänn för 3 tomma, vanliga ljuslytor i glas kändes lite saftigt, men det är nog ett av mina bättre köp faktiskt. Jag gillar dom jättemycket! Det är så kul att man kan variera dekorationerna i dom. Blir som nya varje gång! :) 

Kommentarer :

#1: Stina

Åh ja kände lika när ja köpte mina, ångest haha men ja är oxå såååå nöjd med dom! Lätt värt eftersom man alltid kan ha dom framme ;)

Svar: Haha ja precis! :)
Therese

skriven
#2: Maria

Så fina! Och så duktig du är på dekoration. Jättesnyggt :)

Svar: Tack tack!:)
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :