Första året!

 
Min lilla, lilla Majken...är nu ett helt år! :')  Herregud vad snabbt det året gick, jag minns verkligen dagen när du kom som igår. Du kom som den perfekta lillasystern jag flera år tillbaka trott att vi skulle få, en Majken! Så enkel, nöjd och glad från första stund. Första månaderna gjorde du knappt något annat än att sova och smila dig in i våra hjärtan. Så himla glad och go'! Sen kom det en period där du inte sov så jättebra på nätterna och drev mamsen till ett litet vansinne, men det gick över under dagarna då du var så glad som bara du kan. ♥ Du har under året växt upp till en riktig busig tokstolla, som absolut kan säga ifrån när du inte gillar något. Du älskar din storasyster och jag vet att ni kommer bli ett riktigt radarpar och hitta på många hyss när du blir större. Jag kommer slita mitt hår men jag blir ändå så varm i kroppen av att se hur mycket ni tycker om varann. Älskade ni! ♥
 

Kommentera inlägget här :