something about december

Juldetaljer ♥
 
Välkommen! :) Gjorde en julkrans för första gången, stor och enkel. 
 
Den här dekorationen har jag väntat på att få göra enda sedan i vintras då jag såg några olika bilder med små bilar och granar. Gillar dom skarpt! :) Bilen köpte jag på shoppingrundan med tjejgänget till Majas Café i Rengsjö och granen (-arna) kommer från pappas gamla tågbana nere i källaren. 
 
Lilla gotta-bordet i vardagsrummet, med pepparkakshus, nötter och torkade fikon. Nom nom!
 
Kunde inte den lilla ynka snön som kom här i veckan fått legat kvar till jul iaf! Trökigt värre!
 

Kommentarer :

#1: Erica

Åå så fint du har gjort!! Lite julkänsla infan sig nu när man fick se dom vackra dekorationerna! 😍

Svar: hihi tack! :D
Therese

skriven
#2: Alexandra

Äääntligen en till som äter fikon! På mitt julbord med jobbet undrade alla vart jag hittat pensionärsbordet när jag åt fikon och mameladgodis ;)

Svar: haha! ja tänkte faktiskt på dig när jag skrev det, alex äter säkert oxå fikon! haha! ;)
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :